خالکوبی دردناک زنان برای داشتن لبخند زیبا +تصاویر
نوشته شده توسط : asma
خالکوبی دردناک زنان برای داشتن لبخند زیبا +تصاویر

تا کنون بیش از ۱۷ هزار نفر از این فیلم دیدن کرده اند . کسی که روی لثه های این خانم کار میکند یک زن متخصص این کار است که در ازای دریافت ۸۰ پوند این کار را انجام میدهد.

زنان سنگالی برای داشتن لبخند زیبا به سفید یا روکش کردن دندان فکر نمی کنند ، بلکه آنها پا را فراتر نهاده و لثه های خود را تاتوی سیاه می کنند تا جلوه لبخندشان با دندان های سفید بیشتر شود!

به گزارش پرشین وی زنان در کشور آفریقای غربی می گویند که اجدادشان این کار را از سالها پیش انجام داده و ادعا می کنند که علاوه بر لبخند زیبا این فرایند از لثه ها محافظت کرده و بوی بد دهان را از بین می برد. این کار تاکنون به صورت بین المللی شناخته شده نبود تا آنکه اخیرا ویدیویی در اینترنت منتشر شد که زنی به نام ماریمه لثه های خود را تاتو می کند.

خالکوبی دردناک زنان برای داشتن لبخند زیبا

بیش از 17000 نفر در اینترنت ماریمه را که تحت این فرآیند دردناک قرار گرفت تماشا کردند. به گزارش پرشین وی او اظهار دارد مرتب در فکر تاتو لثه هایش برای داشتن لبخندی زیبا بوده است.

او برای تاتویی که از ترکیب روغن سوخته و ماده درخت کره حاصل می شود 80 پوند به زنی که در این کار شناخته شده بود پرداخت کرد.

خالکوبی دردناک زنان برای داشتن لبخند زیبا

این ماده ابتدا به لثه ها چسبانده می شود سپس با سوزن مرتب به داخل آن فرستاده می شود. ماریمه با درد و گریه فراوان این فرآیند را تحمل کرد .

او اظهار داشت :"بسیار درد داشت ، هر گز این زجر را به کسی توصیه نمی کنم" ولی با وجود زجری که کشیده بود او بعدا از نتیجه تاتوی خود بسیار خوشحال تر بود.

خالکوبی دردناک زنان برای داشتن لبخند زیبا

او بعد از چند روز گفت :"واقعا درد داشت ، فکر می کردم هر لحظه خواهم مرد ولی سعی کردم تحمل کنم." "اکنون که لثه های زیبا دارم پشیمان نیستم. برای زیبا و جذاب بودن لازم است."

خالکوبی دردناک زنان برای داشتن لبخند زیبا

بر طبق گفته خانم تاتو کار او سالها لثه زنان و حتی مردان برخی قبایل را تاتو کرده است، گرچه تصدیق کرد امروزه زنان دیگر علاقه ای به این کار ندارند و روز به روز تعدادشان کمتر می شود.

خالکوبی دردناک زنان برای داشتن لبخند زیبا   خالکوبی دردناک زنان برای داشتن لبخند زیبا

تهیه و ترجمه: گروه خبر پرشین وی

بخش اختصاصی پرشین وی




:: موضوعات مرتبط: ارایشی , ,
:: برچسب‌ها: خاکوبی , , خالکوبی خطرناک , خال کوبی درد ناک , ,
:: بازدید از این مطلب : 3385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: